Sharona- online business office services
נעים להכיר, שמי שרונה ואני מנהלת אדמיניסטרטיבית בנשמה. יש לי יכולות ארגוניות גבוהות, אני חרוצה, אוהבת אתגרים ובעלת מוסר עבודה גבוה. לאחר יותר מ 15 שנים כמנהלת אדמיניסטרטיבית בעסקים קמעונאים שמעסיקים מעל 30 עובדים (רשת מעיין 2000, ירושלים; רשת זול סטוק, ירושלים ועוד), הקמתי משרד עצמאי שייתן לך שקט נפשי לניהול העסק. בלי תלוש שכר, התחייבויות ועלויות מעביד. את כל הידע והניסיון שצברתי למעלה מעשור בשוק העבודה אני מרכזת תחת קורת גג אחת על מנת שכל עסק יוכל להתנהל כמו שצריך, להתקדם ולמנף את העסק שלו בהצלחה גדולה! שירותי משרד: כאן תמצא שירותי מזכירות מקיפים, יעילים, באווירה טובה ודיסקרטית. אצלינו תוכל להנות משרותי משרד, הנהלת חשבונות, גביה, תיאום פגישות, הצעות מחיר, ניהול עובדים ועוד. הכל בהתאמה אישית - לפי הצורך והיקף העבודה.